2011. március 28., hétfő

Utolsó napjaim...

beszámolója:

Először is 5-6 nap alatt elhíztam. Másrészt a szerdai edzés hatására, vagy más miatt, de az ízületeimmel baj van: kattog a csuklóm, könyököm, vállam, a lumbális szakasz, és valahol a lábam is kattogott ma :( Annyira, hogy rámszóltak, hogy ha megfogják a kezem, akkor is érezni! A jobb csuklóm fáj is.

Ennek ellenére vasárnap edzettem, mert előbb nem tudtam kipihenni a szerdát; a dupla 24 odatett a derekamnak.
No JM! (nem volt kedvem)
3-3 (l,r) AB @ 16 kg
kicsi csípőhajlító nyújtás
3-3 (l,r) AB @ 20 kg
3-3 (l,r) brettzel
3-3 (l,r) AB @ 24 kg
30 SW @ 24 kg
VO2max protocol, 36:36, 10 kör, 18 SN/kör, total 180 SN@ 20 kg
stretching

hétfő:
JM
10-10 (l,r) halo @ 20 kg
10-10 CL @ 20 kg
30 hindu sq
40 SN @ 20 kg (2x10-10)
50 SW @ 24 kg

1-2-3-4 ladder of SN-1HSW-CL-FSq (pihenés a lépcsőfokok között)

1-1 (l,r) CL-MP-TGU↓-1 floorP-TGU↑-1 MP @ 20 kg ... 20 SW @ 24 kg
1-1 (l,r) CL-MP-TGU↓-2 floorP-TGU↑-2 MP @ 20 kg ... 20 SW @ 24 kg
1-1 (l,r) CL-MP-TGU↓-3 floorP-TGU↑-3 MP @ 20 kg ... 20 SW @ 24 kg

10-10 (l,r) halo @ 24 kg
stretching

5 megjegyzés:

  1. No, most jöttem meg a masszőrtől. Aszonta, hogy az nem kattogás, hanem ropogás, és alapvetően jó dolog, mert ilyenkor ugrik a helyére az ízület. A csuklófájás már nem annyira jó, pihentetni kéne, meg aszisonta, hogy a terembenszneccseléskor hordjak teniszes csuklópántot, hogy ne zúzza szét az RKC-s bell a csuklóízületemet. Mármint a jobbat. Meg - gondolom - a balt is. Ezen még gondolkodom...

    VálaszTörlés
  2. Gondolom, a bal csuklóval is logikus lenne ugyanígy eljárni.
    (De mér csak terembenszneccsöléskor? A szabadban nem üt a bell a csuklódra? Ezt, bevallom, nem értem)

    És hát ez a bell szabásminta, háccc szóval ugye. Nem vagyok meglepve!!!

    No, jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Úgy értem, hogy a nem terembenszneccselés az otthonszneccselés a szürkékkel. Tudod, nagy fekete szemekkel. A gondolkodás pedig a csuklópántok használatára vonatkozott :)
    Tudom, a hiba az én készülékemben van... kívül is és belül is. :)))

    VálaszTörlés
  4. Jóvan, mostmár értem a dógot :)

    VálaszTörlés