2010. november 8., hétfő

Hétfő - Max temetése

Nem nagyon éreztem erőt, főleg lelkit, hogy dolgozzak ma.
OFF
Mélyen megérintett Max halála. Eddig nem voltam olyan temetésen, ahol közelebbi barátomat vagy rokonomat búcsúztattuk volna. Valahogy a nagymamák és nagynénik nem tartoztak ide. De Max közeli csapás volt, bár kb. 10 éve nem találkoztunk.
Nem csak megérintett, de megdöbbentett. Megdöbbentett Szalkai Laci könnyben úszó szeme. Szégyellem magam, mert pont Max mutatta be azt, hogy senkit nem érdemes beskatulyázni, mert hátha pont ő cáfolja meg fényesen ragyogva az ítéletet. Sajnálom, hogy soha nem leszek olyan tehetséges, nem adok annyit a világnak és nem leszek olyan kifinomult, mint ő.
Nem keresztény temetést érdemelt volna, hanem egy velencei karnevált, adomákat és felidézett vicceket, és kockás nadrágot és selyemingeket. Max, te már a Felföldön lovagolsz egy vaslovon, de lehet, már az égi hajód hídján állsz.

Champdor
ps. Utoljára csattogott neked a Photoshopom :)

ON
De aztán lassan belevesztem a hivatásba, elkapott a hév, és beálltam. Ez tényleg gáz, már egy jót depizni sem tudok, ha bellek vannak körülöttem.

JM
1-1 (l,r) shoulder-flow: C&P-WM-OHSq-TGU↓-AB-TGU↑-OHSq-WM-rack-MP
1 ladder (1-2-3) of MP @ 20 kg
1-1 min (l,r) farmer walk @ 24 kg
10-10 (l,r) halo @ 24 kg

15:15, 10 rounds, 10 swings @ 40 kg per round
2 min rest
15:15, 10 rounds, 10 swings @ 40 kg per round
3 min rest
15:15, 10 rounds, 10 swings @ 40 kg per round

10-10 (l,r) halo @ 24 kg
stretching

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése