2010. október 27., szerda

Mostantól magyarul

Comrades and Comrade Ladies! Sajnos a titkos edzésnaplóm egyre ismertebb, már legalább heten vagytok, English language is okafogyott, ezért mostantól magyarul. (Amíg a spanyolom elég jó nem lesz... pedig milyen szép lenne a escalera de pulse militar vagy a balanceo de solo mano :)

Ma is sissy voltam, mert egész délelőtt a hátam közepén lévő titkos és misztikus problémával küzdöttem, amely miatt a bal vállamat jól meg is húztam/erőltettem. Ettől persze a vállmobilitásom sem javult - eddig is a bal volt mobilabb.

Ma:
JM
10-10 (l,r) halos @ 20 kg
JM
10-10 (l,r) halos @ 20 kg (yes, twice)

3 rounds:
   20 SW @ 24 kg
   20 mountain climbers

MP ladders: 4, 4, 3, 4 steps @ 20 kg

10 min Long Cycle C&J: 62 reps (about 8 min)
10-10 (l,r) halos @ 20 kg
stretching

9. percben abbahagytam, mert nem akartam még jobban meghúzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése